ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ CITROËN
Η Citroën εδώ και 100 χρόνια, εξελίσσει συνεχώς και αναζητά τρόπους βελτίωσης των επαγγελματικών οχημάτων. Με πρωτοποριακή και δημιουργική τεχνολογία, επαναστάσεις στην παραγωγή και έξυπνο design, ανακαλύψτε μια συλλογή μερικών από τα πιο διάσημα επαγγελματικά οχήματα Citroën.
ΔΕΙΤΕ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ CITROËN
1947
Type H
Με εμβληματικό στυλ, όμορφη εμφάνιση και πρακτικό σχεδιασμό, δεν αποτελεί έκπληξη ότι το Citroën Type H γνώρισε τεράστια επιτυχία για δεκαετίες. Το Citroën Type H ήταν το πρώτο φορτηγό μαζικής παραγωγής με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς και υιοθέτησε πολλά χαρακτηριστικά από τον προκάτοχό του το Tub, όπως συρόμενες πλαϊνές πόρτες, χώρο φόρτωσης που μπορούσες να σταθείς όρθιος, και μπροστινή καμπίνα. Εξακολουθεί να εμπνέει ακόμα και σήμερα, και τα σύγχρονα επαγγελματικά δανείζονται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από αυτό, και πολλά αυτά έχουν μετατραπεί σε μοντέρνα φορτηγά τροφίμων.
Type 23 bus
Με μια καριέρα 34 ετών και 121.902 μονάδες να έχουν περάσει τη γραμμή παραγωγής, το Citroën Type 23 ήταν ένα δημοφιλές, αξιόπιστο όχημα που έφερε επανάσταση στην αγορά επαγγελματικών οχημάτων χάρη στο απίστευτο ωφέλιμο φορτίο των 1.500 KG. Από το 1941 το Type 21 ήταν διαθέσιμο με υδραυλικά φρένα, μια νέα καινοτομία εκείνη την εποχή, και μια έκδοση Bus κυκλοφόρησε το 1947 που ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής και χρησιμοποιήθηκε από την Citroën Transport Company. Αυτό το όχημα μένει επίσης στην ιστορία ως το τελευταίο όχημα που κατασκευάστηκε και παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της ζωής του André Citroën.
ΑΠΟ ΤΟ 1951 ΕΩΣ ΤΟ 1996
2CV mini-van (1951)
Για 3 δεκαετίες με πάνω από 1,2 εκατομμύρια μονάδες και διάφορες παραλλαγές, το 2CV Mini-van έφτασε γρήγορα να χαρακτηρίζεται ως cult, ικανοποιώντας τις απαιτήσεις όλων. Αυτό το πρακτικό, στιβαρό και οικονομικό επαγγελματικό ήταν επίσης το πρώτο φορτηγάκι με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, 2κύλινδρο με αερόψυκτο κινητήρα και απλές, ελαφριές τεχνικές λύσεις.
Acadiane (1978)
Διάδοχος του 2CV AK400, το Citroën Acadiane είχε το μπροστινό μέρος του Dyane συνδεδεμένο με χώρο φόρτωσης από το AK400 με υπερυψωμένη οροφή. Αυτό βελτίωσε την αεροδυναμική και την κατανάλωση του φορτηγού. Το Citroën Acadiane ήταν μια πραγματική επιτυχία με πάνω από 250.000 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν μέχρι το 1987 όταν και αντικαταστάθηκε από το C15.
C15 (1984)
Με πάνω από 1 εκατομμύριο μονάδες, και διάρκεια παραγωγής που εκτείνεται σε περισσότερες από 2 δεκαετίες, το Citroën C15 έγινε ο πρωτοπόρος μιας νέας γενιάς φορτηγών παραδόσεων. Το ωφέλιμο φορτίο έως και 765 κιλά, ήταν ανώτερο στην κατηγορία του και ο όγκος φόρτωσης, το μέγεθος και η τιμή το έκαναν ιδανικό για πολλές επιχειρήσεις.
BERLINGO VAN
1η γενιά (1996)
Η πρώτη γενιά Berlingo Van σηματοδότησε την κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών εστιάζοντας στη σχεδίαση και την άνεση. Προσφέροντας ένα ενσωματωμένο χώρο φόρτωσης, για πρώτη φορά για φορτηγό παραδόσεων, και δημιουργώντας μία νέα κατηγορία στην αγορά, με το Berlingo Multispace, το πρώτο όχημα στην κατηγορία οχημάτων αναψυχής (Leisure Activity Vehicles).
2η γενιά (2008)
Η δεύτερη γενιά του Berlingo ακολούθησε τα βήματα της πρώτης, φέρνοντας νέες ιδέες και καινοτομίες στην αγορά. Η δεύτερη γενιά του Berlingo μπορούσε να χωρέσει 2 ευρω-παλέτες στο πίσω μέρος και ήταν το πρώτο μίνι βαν που προσέφερε 3 ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα, αποδεικνύοντας την ευελιξία και την προσαρμοστικότητά του για να καλύψει τις ανάγκες των επαγγελματιών.
3η γενιά (2018)
Το Citroën Berlingo Van συνέχισε στην 3η γενιά του, διαθέτοντας πολλά νέα χαρακτηριστικά και θέτοντας νέα πρότυπα όσον αφορά το στυλ, τον εξοπλισμό και την αρθρωτή πρακτικότητα. Διαθέσιμο με 20 συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και 4 δικτυωμένες τεχνολογίες, το Berlingo Van προσφέρει ασφαλή και ήρεμη οδήγηση.