Δείτε το περιεχόμενο
Citroën 19_19 Concept

ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ CITROËN_1919

Ταξιδέψτε με πρόγραμμα ë-comfort

Μετά το Ami One  το ηλεκτρικό πρωτότυπο αστικής μετακίνησης, η Citroën παρουσιάζει τώρα το πρωτότυπο 19_19  ένα δεύτερο ηλεκτρικό πρωτότυπο με αφορμή τα εκατό χρόνια της μάρκας ακολουθώντας με αυτό, το όραμα των αστικών μετακίνησεων.

ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ CITROËN*

Το πρωτότυπο 19_19 είναι ένα high-tech όχημα με εντυπωσιακή σχεδίαση, εμπνευσμένο από τον κόσμο της αεροναυπηγικής. Αυξάνει κατακόρυφα το επίπεδο άνεσης, δημιουργώντας μια εμπειρία «σαλονιού σε ρόδες» χάρη σε ένα έξυπνο σύστημα ανάρτησης που δίνει στους επιβάτες την αίσθηση ότι αιωρείται πάνω από την επιφάνεια του δρόμου. Καινοτόμο και φουτουριστικό, προσφέρει αυτονομία 800 km, τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, και Personal Assistant που αλληλεπιδρά με τους επιβάτες.           

                                                                                                                     

*NÉ CITROËN

ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕΡΟΣ

Ένα φουτουριστικό εμπρός μέρος

Το πρωτότυπο 19_19 διαθέτει αεροδυναμική σχεδίαση. Το μπροστινό μέρος ενσωματώνει ένα διπλό καπό από υλικό perspex, που εκτείνεται στο επάνω και στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Το επάνω καπό συνεχίζει πολύ ψηλά πάνω από τα φτερά, χρησιμεύει ως πτερύγιο και ως στήριγμα για την φωτιστική υπογραφή Full LED, ενσωματώνοντας το ‘λοχιόσημο’ της μάρκας και το λογότυπο Origins. Η δομή της ανάρτησης, οι τροχοί και το εσωτερικό των φτερών φέρουν έντονες ραβδώσεις που θυμίζουν το ‘λοχιόσημο’ της μάρκας.

Τεχνολογικό πίσω μέρος

Το πίσω μέρος συμβαδίζει με το μπροστινό, με την καμπυλωτή πίσω πόρτα, το αεροδυναμικό υποπλαίσιο και την φωτεινή υπογραφή, με δύο φωτεινές λωρίδες σε σχήμα Υ, που ενσωματώνουν τα διακριτικά του λοχία, και σχηματίζουν μια αεροτομή. Δύο LIDAR (συστήματα μέτρησης ανίχνευσης λέιζερ) είναι τοποθετημένα στο πίσω μέρος της οροφής. Το υποπλαίσιο είναι σχεδιασμένο σαν skateboard, αποκαλύπτοντας τις μπαταρίες και όλα τα τεχνολογικά του εξαρτήματα. Είναι διακοσμημένο με τρεις μπλε, λευκές και κόκκινες γραμμές.

ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ DESIGN

Μία διαφανής κάψουλα

Το εντελώς γυάλινο αμάξωμα του πρωτοτύπου 19_19 μοιάζει με διάφανη κάψουλα, με το μήκος, το μεταξόνιο και τους εξαιρετικά κοντούς προβόλους να αποτελούν ένα ιδιαίτερα εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του. Η πολύ στρογγυλεμένη καμπίνα των επιβατών αναπαριστά τη βάση ενός πτερυγίου αεροσκάφους σε κάθε πλευρά, δίνοντας την εντύπωση της στιβαρότητας και του πλάτους. Το perspex είναι βαμμένο μαύρο μπροστά και μπλε στο πίσω μέρος, σαφής παραπομπή στο μπλε του Petite Rosalie, ένα θρύλο της μάρκας. Στο μπροστινό μέρος, οι επιβάτες έχουν εξαιρετική ορατότητα προς τα έξω, ενώ οι περαστικοί μπορούν να θαυμάσουν το εσωτερικό του. Το πίσω μέρος του 19_19 είναι επενδυμένο με ένα φιλμ με μικρές οπές,  που εξασφαλίζει την ιδιωτικότητα των επιβατών.

Τροχοί xxl

Το Πρωτότυπο 19_19 πατά σε τροχούς XXL (διάμετρος: 930 mm και ελαστικά διάστασης 255/30 R30), που εξελίχθηκαν από τη Goodyear. Το ελαστικό και ο τροχός φαίνονται σαν ενιαίο σώμα χάρη στο ελαστικό που καλύπτει τις ζάντες, βελτιώνοντας την ακουστική άνεση. Τα φτερά, ξεχωρίζουν από το αμάξωμα και ενσωματώνονται στους τροχούς, δίνοντας την εντύπωση ότι η καμπίνα είναι τοποθετημένη σε 4 μπάλες, διαχωρισμένες από τον δρόμο. Η πλήμνη των τροχών παραμένει σταθερή, με το λογότυπο της Citroën Origins που δεν περιστρέφεται όταν το Πρωτότυπο 19_19 κινείται.

ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΑΝΕΣΗ*

Το Πρωτότυπο 19_19 προσφέρει σε κάθε επιβάτη τον δικό του χώρο χαλάρωσης.

Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει έξυπνα χειριστήρια με head-up display που εμφανίζει στο παρμπρίζ τις βασικές πληροφορίες οδήγησης, ένα εξαιρετικά άνετο κάθισμα με ένα ηχείο στο προσκέφαλο.

Το κάθισμα του συνοδηγού έχει σχεδιαστεί ως ανάκλιντρο με ηλεκτρικό υποπόδιο, και τα πίσω καθίσματα που θυμίζουν καναπέ.

Κάθε επιβάτης έχει τη δική του ζώνη ήχου, με εξατομικευμένο περιεχόμενο που αποστέλλεται απευθείας σε αυτόν.

Το εξαιρετικά απλοποιημένο ταμπλό έχει μια γυάλινη περιοχή που μετατρέπεται σε οθόνη προβολής.

Το αιωρούμενο τιμόνι, μοιάζει με μάρμαρο και ενσωματώνει μία οθόνη στο κέντρο που εμφανίζει κάθε γενιά του λογότυπου της Citroën με τη σειρά.

Οι πόρτες είναι με αντικρυστές, επιτρέποντας τη βέλτιστη πρόσβαση για όλους τους επιβάτες, καθώς δεν υπάρχει μεσαία κολόνα.

 

*NÉ CONFORT

Το Πρωτότυπο 19_19 διαθέτει, εκτός από την ανάρτηση με Υδραυλικά στοπ προοδευτικής απόσβεσης (Progressive Hydraulic Cushions®), και ενεργό έξυπνο χειρισμό οδήγησης με σύστημα anti-roll, anti-list. Αποτέλεσμα αυτών των συστημάτων, είναι η πλήρης απουσία κραδασμών και μετάδοσης των ανωμαλιών του δρόμου. Οι τροχοί και τα ελαστικά συμβάλλουν επίσης στην άνεση της ανάρτησης. Η τεχνολογία IntelliGrip, με σύστημα έξυπνων αισθητήρων, επιτρέπει στο Πρωτότυπο 19_19 να επιλέξει τη βέλτιστη λειτουργία οδήγησης, καθορίζοντας την ταχύτητα, το φρενάρισμα, το κράτημα στο δρόμο και τη σταθερότητα. Νιώστε σαν να αιωρείστε πάνω από το δρόμο!

 

*NÉ CONFORT

ΓΕΝΝΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΟ

Αυτονομία 800 km

Το Πρωτότυπο 19_19 είναι 100% ηλεκτρικό. Χρειάζεται μόλις 5δλ. για τα 0-100 km και η μέγιστη ταχύτητά τους είναι 200 km/h. Διαθέτει δυνατότητα υπερ-ταχείας επαγωγικής φόρτισης, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να ανακτήσει 600 km αυτονομίας σε μόλις 20 λεπτά, χωρίς τη χρήση καλωδίου φόρτισης.

 

*NÉ FUTUR

Αυτόνομη οδήγηση

Το Πρωτότυπο 19_19 διαθέτει λειτουργία αυτόνομης οδήγησης, αναλαμβάνοντας ορισμένες φάσεις οδήγησης, όπως στον αυτοκινητόδρομο ή στο μποτιλιάρισμα. Για οδηγική απόλαυση ή σε πιο περίπλοκες καταστάσεις όπως η οδήγηση σε πολυσύχναστα κέντρα πόλεων, ο οδηγός μπορεί να αναλάβει ανά πάσα στιγμή, το τιμόνι.

 

*NÉ FUTUR

ΕΝΑΣ ‘PERSONAL ASSISTANT’ ΜΕ ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Ο ‘Personal Assistant’ έχει τη μορφή ενός κυλίνδρου στο ταμπλό. Εξοπλισμένο με τεχνητή νοημοσύνη, βοηθά στη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με το αυτοκίνητο και τους επιβάτες. Ενώ ο οδηγός οδηγεί, παραμένει ενεργός αλλά δεν ασχολείται με την οδήγηση. Στην αυτόνομη λειτουργία, το τιμόνι και η μονάδα των πεντάλ ανασύρονται και ο Personal Assistant εμφανίζεται πάνω από το ταμπλό, ελευθερώνοντας την επιφάνεια προβολής για τον οδηγό. Ο ‘Personal Assistant’ διαθέτει φωνητική αναγνώριση φυσικής ομιλίας, που εξελίχθηκε από την SoundHound Inc, μια start-up εταιρείας της Silicon Valley.